Pages

Tuesday, April 17, 2012

Kawan lama....................

As salam semua,

Apa khabar anda?saya sihat.......
ala..... feeling2 retis gitu.....hehehehe...

saya gembira sangat kerana pada hari ahad lepas dapat berjumpa dengan kawan lama yang telah terpisah lebih dari 20 tahun. Dia merupakan sahabat baik semasa di sekolah menengah dahulu......
Sekarang beliau bekerja dan tinggal di australia.....
Dia seperti dahulu, sentiasa riang ria , hinggakan anak sulong saya berkata " aunty hasnah tu so .....friendly and so nice......"
Kami sempat la berposing , untuk kenangan di lobby hotel tempat beliau menginap


saya bersama Hasnah Hariri@scheding. Motip nak duduk berdua di satu kerusi, walaupun dah tahu gerenti tak muat ??? 


Julia, Adam Suaid & Adam Scheding

Seperti biasa bergambar seperti rombongan kak limah kenangan beramai-ramai.....
rasa masa terlalu cepat berlalu, satu setengah jam rasa macam 10 minit, berharap apabila dia balik bercuti , bolehlah berjumpa lagi......


Begitulah cerita hari ahad yang menyeronokkan..........


btw. akak nak sambung citer seorang sahabat juga yang baru sahaja menyiapkan baju smocking anaknya. Ingat tak lagi, dengan Iman , si comel dari Cameron Highland......

Inilah rupa gown smocking si comel ini yang telah siap dan sempat saya snap gambarnya semasa saripah datang untuk mengupah membuat pleating di gown yang lain......

saya sungguh kagum dengan ketabahan beliau. Jika anda berminat hendak mengetahui apa cerita nya, berkunjunglah ke blog beliau di sini
dan bolehlah melihat si Iman berposing dengan gown barunya itu....

ok sehingga berjumpa lagi.......


No comments: