Pages

Sunday, October 3, 2010

projek sekarang

Hari ini anak gadis ke dua saya akan menduduki peperiksaan UPKK. Masa majlis baca yassin dan doa selamat minggu lepas saya tidak dapat hadir kerana keuzuran dan suami saya jauh diperantaun pada masa itu. Semoga anakanda aisyah lulus dengan cemerlang.

Semasa saya pergi mengambil nya , dia agak murung kerana saya lambat. saya tanya tiada kawan ke pergi bersama. Ada, kawannya ****** pun ada datang tapi parents nya tak datang.

Aisyah, " ibu tahu tadi mama dia mcm nampak selekeh aje, sebab mama dia depressed"

saya, " nape pulak"

aisyah," sebab mama and papa dia sort of fighting, papa dia ada di rumah grandma dia"

saya," and to what reason they are fighting"

aisyah," mama dia suspect papa dia ada girlfriend so she is so mad"

OMG! to all my dear friends , kalau nak bergaduh ke bertumbuk ke jangan lah depan anak2. Habis kisah rumahtangga nanti satu taman tahu. hehehehhehee

Ok, berlipur lara pulak pagi2 buta nih. Tinggal kan dulu kisha itu ye....

Sekarang saya sedang sibuk menyiapkan tempahan untuk baju kurung pesak gantung dan juga smocking.
Dalam masa yang sama sempat jugak membeli kain cotton untuk buat blouse untuk diri sendiri. hehehe
2 helai kain ini untuk di buat blouse, entah bila la boleh siap.
Ini pulak untuk smocking
Yang ini untuk kurung pesak gantung.
Saya sedang menyiapkan satu gown smocking untuk anak dara sunti saya yang berkali2 bertanya bila ibu nak siapkan baju dia. so, di atas ialah jahitan smocking yang belum habis lagi dan belum di jahit sulaman bunga rose bullion. nanti dah siap saya letak sini.
Ini pula tempahan dari lecturer MSU untuk anak gadisnya. body dan siap berjahit , tinggal nak jahit smocking dan sulaman bunga aje. Harap2 boleh lah siap sebelum rombongan cik kiah dari kampung sampai Jumaat ini.

Ok, hingga jumpa la.

Daa......

No comments: