Pages

Monday, September 27, 2010

gambar2 lama








Ini ialah gown tempahan seorang customer di Maxis, sempena sambutan harijadi anaknya yang ke 2 tahun. Dia sukan kan kuntuman roses yang comel, maka saya menyulam bullion rose di sepanjang kolar dan lengan baju.
Manakala di bawahnya pula di jahit twin needle lurus serta scallop sdan sulaman kuntuman bullion rose.

smocking di dada baju serta sulaman bullion rose di kolar , lengan dan dada.


close up belakang, butang juga di sulam dgn bullion roseGambar penuh bahagian hadapan

Gambar penuh bahagian belakang.



Ini pula gown untuk umur 1 hingga ke 11/2 tahun. Ia telah siap di jahit , customer cuma perlu jahit smocking. Koleksi sebegini sangat sesuai kepada mereka yang tidak mempunyai mesin jahit tetapi suka menjahit smocking dan teruja untuk melihat anak memakai terus baju yang telah di jahit sendiri. hehehhee
bahagian belakang
bahagian hadapan yang telah di "pleated", cuma perlu di jahit smcoking dan juga emboridery


Gown biru ini saya siapkan untuk satu presentation untuk satu training kenaikan pangkat semasa saya bekerja dahulu. Tak tahu apa relevantnya jahitan ini dgn course itu sebab saya dalam bidang line saya ialah budget management. isshhhhhh ...
Ia di beli oleh seorang manager dari bahagian marketing untuk di pakai oleh anaknya untuk sambutan Krismas.

Details bahagian hadapan

Belakang dan di bawha ialah close up.


Gown yang ini tempahan dari se orang customer untuk anaknya yang berumur 6 tahun kalau tak silap.

close up, sebelum di pasang lengan.

No comments: