Pages

Tuesday, October 5, 2010

ready stock

Salam,

Hari ini saya agak rajin sedikit, maka saya telah meng upload gambar gown2 smocking yang telah siap dijahit dan hendak saya jual. Marilah kita lihat ye....

Ini gown untuk kanak2 berumur 3-4 tahun
ukuran adalah seperti berikut
bahu - 10inci
dada - 22 inci
labuh - 27inci
warna - kuning bunga kecil
Harga pengenalan $89.

Gambar penuh bahagian hadapan
close up design smocking dan embroidery

Gambar penuh bahagian belakangclose up bahagian belakang , dimana saya menggunakan butang balut.

Kesemua baju yang saya jahit berlining ,ini adalah untuk keselesaan si cilik.Lining samada dengan kain yang sama atau kain kosong dari warna yang sama.Bahagian hadapan baju yang berlining.


Yang di bawah ini pula ialah gown untuk kanak2 berumur 4/5 tahun.Ukuran seperti berikut

bahu - 12 inci
dada - 27 inci
labuh - 31 inci
Colour bright pink bercorak epal
Harga pengenalan $95.
bahagian hadapan
close up smocking design , tiada embroidery
bahagian belakang
close up bahagian dalam yang berlining - belakang baju


close up bahagian depan yang berlining

Kedua2 baju di atas mempunyai sash, maka jika anda ingin anak anda nampak ramping, sash di ikat mengikut bentuk pinggang anak anda.


Lastly, gown untuk umur 4/5 tahun juga tanpa lengan(sleeveless) , harga pengenalan ialah $89.
Kaler soft pink berbunga tulip.



Sebelum saya terlupa, ingin saya nyatakan ukuran baju yang di buat adalah mengikut size oversea, jadi tidak semestinya baju di atas hanya untuk umur yang di nyatakan sahaja.

Ok, jika ada sesiapa berminat sila SMS atau email saya.

No comments: