Pages

Monday, January 9, 2012

sulaman manik

as salam,

Tahun baru, saya sangat sibuk......
terlalu sibuk hari kedua sekolah saya hampir pengsan kepenatan. terasa macam dah lanjut sangat usia saya...hehehehehe

ok, dalam sibuk2 tu, entah macamana saya terima satu tempahan untuk enhanced sulaman baju ini.kenapa saya terima dalam keadaan yang tersangat sibuk, next entry nanti saya citer......ekekekekke




Ini lah keadaan asal sulaman baju tersebut. saya sudah cuba sketchnya , tapi sketch saya ni saya aje yang faham dan boleh visualise... hahahhahah
hujung tangan yang asal.......
saya ubah jadi begini......
rasa macam nak ubah jadi bentuk love yang kat atas tu....


saya bercadang hendak membuat design ini didadanya. harap2 cepat siap sebab fabricnya memang menduga iman dan kesabaran.....

1 comment:

A Z R E E N said...

wah, terima kasih akak seba sudi terima dalam pada sibuk2 tu. sori lah, last minute baru nak sibuk2.