Pages

Thursday, September 22, 2011

kelas jahitan manik

as salam,

Saya menerima banyak pertanyaan tentang kelas jahitan manik. Sebelum ini saya menolak kerana sibuk dengan anak yang mengambil UPSR. Sekarang ruang waktu saya sudah luas aka banyak sebab tu sempat lagi bermalas -malas hehehehehehhe, maka saya bersedia untuk membuka kelas.

Ok, mari kita tengok keterangan di bawah.

details:

contents : 5 jenis design bracelet
: 2 jenis design crumbles
: tips jahitan

masa : 9.30pagi - 5 ptg

tempat : di rumah saya (shah alam)
: rumah atau office students (sabtu dan ahad atu cuti sekolah aje)

jumlah pelajar : minimum 5 orang di KL dan Shah Alam
: minimum 10 selain dari di atas

yuran : $180 di KL dan Shah Alam
: $200 di Semenanjung ( selain dari di Kl dan Shah Alam)
: $230 di Sabah dan Sarawak

lunch break : pot luck ( saya akan bawa 1 jenis masakan berat dan satu jenis kueh)

sijil di sertakan.

Jika ada sesiapa ingin join atau menjadi host (ada kelebihannya - sila mssg jika berminat), anda boleh pm, mssg, whatsapp, bbm, sms atau tinggalkan pesanan kepada saya.

ok. da......

No comments: