Pages

Monday, December 22, 2008

masalah maid lagi

banyak peristiwa yang berlaku sejakkali terakhir saya menulis di sini. Kesibukan menjahit baju sekolah, kenduri kesyukuran, kematian sepupu , persediaan persekolahan anak-anak dan juga sekarang maid buat hal.
maid saya sebelum ini tersangat okay,tetapi semenjak ada teman lelaki ni,peranginye pelik sikit. Lelaki itu adalah suami orang dan merupakan orang tempatan. dia kata bapa angkatla,agent yang membantu dia la dan sekarang teman lelaki. saya malas dah nak ambiltahu haldia, walaupun saya anggap dia sebagai sedara dan treat dia sebagai sedara tapi kalau bukan tetap bukan. jadi suka hati la. awak nak balik indon atau nak ikut teman lelaki awak,suka hati awak lah. saya dah tak larat nak menjaga dan memantau keselamatan awak.
walaupun saya sakit hati sebab banyak duit saya habis, tetapi daripada berterusan sakit hati, lebih baik awak berhenti.
suami pun dah tak kuasa nak ada maid.hmm........
eloklah tu, kerja rumah kena bahagi2 lah antara anak2,suami dan diri saya sendiri.
moga saya berjaya dalam misi tidakmempunyai maid ini.

No comments: