Pages

Tuesday, October 28, 2008

projek baru

Projek baru saya sebelum 2008 berakhir ialah menjual baju kurung sekolah rendah yang telah siap di jahit.Saya telah pergi ke ca***i* dan harga yang saya lihat ialah berbeza2 mengikut umur, dari RM 49 ke atas,jadi saya telah menetapkan untuk sepasang baju kurung sekolah rendah ialah RM 40 sepasang. Jenis kain adalah sama seperti di jual di kedai2 ini.Untuk tempahan saja saya menetapkan RM25.00.
Saya menetapkan untuk menjual online atau datang sendiri ke rumah untuk membeli atau membuat tempahan. Bagi mengetahui lebih lanjut anda boleh e-mail kepada alamat ini sratne@gmail.com. kalau malas, hantar saja komen di sini.Saya teruja dengan projek baru ini kerana saya baru bersuara, seorang rakan telah menempah untuk 2 orang anak perempuannya. Saya sedang menyiapkan baju2 sekolah tersebut untuk kemudahan pelanggan memilih nanti.

Saya perlu menhantar anak ke sekolah , nanti bersambung lagi

No comments: