Pages

Friday, March 16, 2012

fabrics for sale

as salam,

Saya hendak menjual designer fabrics dari USA.Kebiasaannya ia di jual pada harga RM45 se ela. Ye, se ela a.k.a. satu ela a.k.a. 1 ela a.k.a. one yard ........

Marilah kita lihat apa yang ada.Setiap fabrics, saya letak 2 gambar. gambar pertama untuk fokus kepada kombinasi waran dan gambar ke dua untuk melihat, designernya.........

Kombinasi pink, hijau dan hitam .tersangat lah menawan. Harga ialah RM40 untuk satu ela.Saya ada 2.5 ela.


Mc Kenzie designed by Dena for Free spirit.


bright pink and white. tersangat suweetttt.......saya cuma ada 2 ela. 
Sunny Happy skies designed by Riley Blake


biru , putih dan hijau. saya ada 2 ela sahaja.

Tea garden by Dena for Free spirit.


busy blue....., saya cuma ada 1 ela sahaja.

Terrain by kate spain for moda.

Ke semua fabrics di atas berharga RM40 se ela.


Pilih lah mana yang berkenan, sila lah hantar pm atau tinggalkan pesanan jika anda berkenan ye.



da.......

No comments: